Opinie o Nas Jak mogę zwrócić towar lub zgłosić reklamację? - black-rock.pl

  POLITYKA ZWROTÓW i SKŁADANIE REKLAMACJI  

                                                                                                                                                                                        I black-rock.pl

                                                                                                                                                                                                                                                                                        Certum SSL

Wymiana towaru

100 % gwarancja wymiany black-rock.pl

Dajemy Ci 100 % GWARANCJĘ WYMIANY! W sklepie black-­rock.pl na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jeśli uznasz, że zamówiony i odebrany przez Ciebie produkt nie odpowiada Ci np. pod względem koloru lub rozmiaru masz prawo wymienić go na inny. Wymiana dokonywana jest podobnie jak zwrot. Towar nie noszący śladów użytkowania, w miarę możliwości opakowany w oryginalne pudełko, z dołączonym do niego formularzem zwrotu/wymiany oraz paragonem lub fakturą odeślij na wskazany przez nas adres, a następnie zamów w sklepie interesujący Cię produkt, odpowiedni pod względem pożądanej przez Ciebie cechy. Po otrzymaniu przesyłki wyślemy dla Ciebie zamówiony w ramach wymiany towar.

Pamiętaj, że wymiany towaru dokonujemy wyłącznie w obrębie tego samego modelu, jeśli chcesz na przykład wymienić kurtkę na buty, najpierw zwróć kurtkę, poczekaj na przelew od nas, a następnie dokonaj nowego zamówienia interesujących Cię butów. Ewentualnie, jeśli zależy Ci na czasie możesz się z nami skontaktować, jeśli chcesz aby wcześniej przelana kwota została zaliczona na poczet nowego zakupu.

Wymiana krok po kroku:

  1. Zobacz, czy w ofercie sklepu black­-rock.pl znajduje się odpowiedni kolor lub rozmiar towaru, który chcesz wymienić.
  2. Złóż zamówienie na ten produkt.
  3. Pobierz z naszej strony formularz zwrotu/wymiany, wypełnij go, a następnie nieużywany, posiadający wszystkie metki i zapakowany w oryginalne opakowanie towar wraz z wypełnionym formularzem i dowodem sprzedaży (paragonem lub fakturą) odeślij na nasz adres.
  4. Towar ze względów bezpieczeństwa wysyłaj jedynie kurierem lub paczką pocztową ekonomiczną/priorytetową ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.


Pamiętaj, by przesyłany produkt bezpiecznie zapakować, towaru uszkodzonego w trakcie transportu lub wysyłanego za pobraniem nie będziemy mogli przyjąć.

Wymiana u nas jest wygodna i bezpieczna, jednak przed jej dokonaniem pamiętaj, by dokładnie przeanalizować tabelę rozmiarów podaną w karcie produktu. Przy dokonywaniu wyboru odpowiedniego rozmiaru sugeruj się danymi zawartymi wyłącznie w tej tabeli, ponieważ rozmiarówka u każdego producenta jest trochę inna.

Koszty przesyłki podczas wymiany ponosi towaru klient.

Zwrot towaru

100 % gwarancja zwrotu black-rock.pl

Dajemy Ci 100 % GWARANCJĘ ZWROTU! Gdy dokonasz zakupu i okaże się że dany towar jest za duży, za mały lub po prostu nieodpowiedni – masz prawo do zwrotu tego towaru. Na zwrot masz dokładnie 14 dni od momentu odbioru przesyłki.

Zwracany towar musi być nieużywany i posiadać wszystkie metki. Będziemy wdzięczni, jeśli odeślesz go w oryginalnym opakowaniu.

Pamiętaj, by do przesyłki dołączyć formularz zwrotu pobrany z naszej strony oraz paragon lub fakturę. Prosimy, by zwracany towar był dobrze zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami. Towaru, który nosi ślady uszkodzenia powstałe podczas transportu nie będziemy mogli przyjąć.

Produkt należy przesyłać na adres:

GRUPA EVEREST MARCIN KONIOR

43-300 BIELSKO-BIAŁA

UL. GOLESZOWSKA 25/26

Zwrotu wpłaty dokonamy po otrzymaniu towaru w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych przelewem na konto bankowe podane w formularzu.

Ze względów bezpieczeństwa wysyłaj towar kurierem lub za pośrednictwem Poczty Polskiej wybierając opcję paczki priorytetowej z potwierdzeniem nadania.

Koszty przesyłki nie będą zwracane. Nie będziemy mogli odebrać paczek wysłanych za pobraniem.

Zwrot towaru krok po kroku:

  1. Pobierz i wypełnij dostępny na naszej stronie formularz zwrotu/wymiany.
  2. Towar, który nie nosi śladów użytkowania, jest czysty, znajduje się oryginalnym pudełku i posiada wszystkie metki zapakuj wraz z formularzem i dowodem sprzedaży (paragon lub faktura) i odeślij na podany przez nas adres.
  3. Pamiętaj, by przesyłany produkt zapakować bezpiecznie, tak, by nie uległ on uszkodzeniu podczas dostawy. Towarów uszkodzonych i wysłanych za pobraniem lub na nasz koszt nie bedziemy mogli przyjąć. Ponadto ze względów bezpieczeństwa towar wysyłaj wyłącznie kurierem lub paczką pocztową ekonomiczną za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
  4. Należność za towar zwrócimy na twoje konto przelewem bankowym w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.


Reklamacje

Każdy towar, który oferujemy w sklepie black­rock.pl jest towarem nowym i jest objęty pełną i bezpieczną gwarancją producenta. W zależności od rodzaju produktu, gwarancja może obejmować okres jednego roku, dwóch lat lub więcej – wtedy informacja na ten temat jest dostępna w opisie produktu.

W związku z tym reklamować można każdy produkt dostępny w naszej ofercie. Jeżeli natomiast towar jest wadliwy i z tego powodu cena została obniżona, to klient jest o tym wcześniej informowany w opisie produktu. Takich wad gwarancja nie obejmuje.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dostarczenie do nas wraz z towarem dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT) oraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na naszej stronie.

Reklamowany produkt, czysty, z dołączonym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem sprzedaży, wyślij na nasz adres kurierem lub paczką pocztową priorytetową ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas reklamowanego towaru. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię niezwłocznie mailowo lub telefonicznie.

W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostnie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy w ramach tego samego modelu. Jeżeli dany produkt okaże się wyprzedany (np. należy do poprzedniej kolekcji, nie ma go już w magazynie), to zwrócimy Ci należność za niego.

Towar reklamowany klient odsyła na własny koszt i własne ryzyko, dlatego należy pamiętać, by odpowiednio go zapakować i wysłać kurierem bądź paczką pocztową priorytetową/listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Przesyłki wysłane "za pobraniem" nie będziemy mogli przyjąć.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących reklamacji, wymian lub zwrotów zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, które czynne jest od pn. - pt. w godz. 9.00 - 16.00, tel: 669 424 966 lub na e-mail: sklep@black-rock.pl

 

Formularz reklamacji - pobierz >>

Formularz zwrotu towaru - pobierz >>